Запис Детальніше

Розвиток пізнавальних інтересів учнів шляхом використання біологічних задач у розділах біології 7 класу

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/16631/
 
Title Розвиток пізнавальних інтересів учнів шляхом використання біологічних задач у розділах біології 7 класу
 
Creator Бронич, Т. Л.
Міхеєва, Г. М.
 
Subject QK Botany
QL Zoology
 
Description Вивчення передового досвіду відомих вчителів підтверджує педагогічну істину про те, що інтерес є важливою умовою ефективності навчально-виховного процесу. Без бажання вчитися, розв’язувати певні навчальні завдання, прагнути до вдосконалення в учнів спостерігається пасивність і досить часто відсутність бажання навчатись. В результаті школярі погано засвоюють навчальний матеріал, в них погіршується сприйняття, розсіюється увага, виникає мало емоцій, які б поліпшували процес запам’ятовування.
Зацікавленість в школярів можна викликати по різному: поглибленим аналізом сутності біологічних явищ, використанням додаткової до шкільного підручника інформації про сучасні досягнення науки і практики, про природу рідного краю, новинки науково-популярної літератури. Велике значення для розвитку інтересу має використання міжпредметних зв’язків. Якщо вчитель пояснює не лише біологічні поняття, але і пов’язані з ними фізичні, хімічні, агроекологічні та інші то учні набувають більш глибоких знань, які мають світоглядне значення. Це викликає поглиблений інтерес до змісту предмету і повагу до вчителя.
Для розвитку пізнавальних інтересів важливо використовувати пошукові методи і завдання, які стимулюють до самостійних рішень, узагальнень і висновків.
Суттєвою умовою підтримання інтересу і активності учнів є послідовний розвиток пізнавальної самостійності учнів. Самостійність можна розглядати як здатність особистості мати власну думку, вносити елементи новизни і творчості у вирішення того чи іншого завдання. Це особливо актуально в підлітковому віці під час вивчення біології в сьомому класі.
 
Publisher Житомир: ПП «Рута»
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/16631/1/%D0%A0%D0%9E%D0%97%D0%92%D0%98%D0%A2%D0%9E%D0%9A_%D0%9F%D0%86%D0%97%D0%9D%D0%90%D0%92%D0%90%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%98%D0%A5_%D0%86%D0%9D%D0%A2%D0%95%D0%A0%D0%95%D0%A1%D0%86%D0%92_%D0%A3%D0%A7%D0%9D%D0%86%D0%92_%D0%A8%D0%9B%D0%AF%D0%A5%D0%9E%D0%9C_%D0%92%D0%98%D0%9A%D0%9E%D0%A0%D0%98%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF_%D0%91%D0%86%D0%9E%D0%9B%D0%9E%D0%93%D0%86%D0%A7%D0%9D%D0%98%D0%A5_%D0%97%D0%90%D0%94%D0%90%D0%A7_%D0%A3_%D0%A0%D0%9E%D0%97%D0%94%D0%86%D0%9B%D0%90%D0%A5_Word.pdf
Бронич, Т. Л. and Міхеєва, Г. М. (2015) Розвиток пізнавальних інтересів учнів шляхом використання біологічних задач у розділах біології 7 класу. Біологічні дослідження – 2015: Збірник наукових праць.. pp. 480-481.