Запис Детальніше

Вплив ком’ютерних технологій та мережі інтернет на формування особистості сучасної дитини

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/16915/
 
Title Вплив ком’ютерних технологій та мережі інтернет на формування особистості сучасної дитини
 
Creator Дубравська, Н. М.
Паламарчук, О. І.
 
Subject BF Psychology
 
Description . Сьогодні комп'ютери стали повсякденністю, так що сучасній дитині можна лише позаздрити: їй не потрібно перебудовуватися. Вона вже зростає в середовищі, де комп'ютер така ж звична і буденна річ, як електричне
освітлення, автомобілі, телевізори або стільникові телефони. Для батьків, педагогів комп'ютер може стати головним болем, адже він не такий безпечний, як видається на перший погляд.
Деякі батьки категорично відкидають «комп’ютерну» форму проводження вільного часу дитини, деякі не забороняють сидіти за комп’ютером, але постійно відчувають внутрішню тривогу: дитина допізна сидить за монітором, мало спілкується з однолітками, рідко буває на вулиці.
Тому, купуючи комп’ютер — корисний, незамінний, чудовий, необхідний дитині інструмент, слід пам’ятати про відповідальність за встановлення правильної взаємодії дитини і машини.
Мета дослідження полягає у вивченні впливу позитивних і негативних наслідків користування комп’ютером та доступу до мережі інтернет на фізичне і психічне здоров’я, на формування особистості і моральних якостей дітей молодшого віку.
 
Publisher Житомир: Вид-во ЖДУ імені Франка
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/16915/1/%D0%9F%D0%B0%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B0%D1%80%D1%87%D1%83%D0%BA%2C%20%D0%94%D1%83%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%202015.pdf
Дубравська, Н. М. and Паламарчук, О. І. (2015) Вплив ком’ютерних технологій та мережі інтернет на формування особистості сучасної дитини. Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць. pp. 254-257.