Корпоративно-соціальна відповідальність та соціально-етичний маркетинг: спільне та відмінне
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/17221/
|
|
Title |
Корпоративно-соціальна відповідальність та соціально-етичний маркетинг: спільне та відмінне
|
|
Creator |
Андрушко, А.
|
|
Subject |
H Social Sciences (General)
|
|
Description |
Для багатьох підприємців соціальна відповідальність бізнесу та соціально-етичний маркетинг – це однакові поняття. Та більшість з них навіть не здогадуються, що еволюція маркетингу дійшла до того рівня, коли починають виникати концепції, які націлені на підвищення рівні зрілості господарств, поєднання вподобань споживачів, виробників та суспільства в цілому.
|
|
Publisher |
ЖДУ ім. І. Франка
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/17221/1/%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%88%D0%BA%D0%BE-1.pdf
Андрушко, А. (2015) Корпоративно-соціальна відповідальність та соціально-етичний маркетинг: спільне та відмінне. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 7-9. |
|