Екомаркетинг як спосіб підвищення конкурентоспроможності підприємства
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/17224/
|
|
Title |
Екомаркетинг як спосіб підвищення конкурентоспроможності підприємства
|
|
Creator |
Андрушко, А.
|
|
Subject |
H Social Sciences (General)
|
|
Description |
Конкурентоспроможність підприємства є важливою запорукою його процвітання, продуктивного зростання та належної репутації на внутрішньому та зовнішньому ринках. Існують багато дієвих методів для підвищення конкурентоспроможності, але на даному етапі розвитку економіки результативним способом її підвищення можна розглядати екомаркетинг чи «зелений маркетинг».
|
|
Publisher |
ЖДУ ім. І. Франка
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/17224/1/%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%88%D0%BA%D0%BE_2_%D0%9D%D1%96%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
Андрушко, А. (2015) Екомаркетинг як спосіб підвищення конкурентоспроможності підприємства. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 41-43. |
|