Запис Детальніше

Екомаркетинг як спосіб підвищення конкурентоспроможності підприємства

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/17224/
 
Title Екомаркетинг як спосіб підвищення конкурентоспроможності підприємства
 
Creator Андрушко, А.
 
Subject H Social Sciences (General)
 
Description Конкурентоспроможність підприємства є важливою запорукою його процвітання, продуктивного зростання та належної репутації на внутрішньому та зовнішньому ринках. Існують багато дієвих методів для підвищення конкурентоспроможності, але на даному етапі розвитку економіки результативним способом її підвищення можна розглядати екомаркетинг чи «зелений маркетинг».
 
Publisher ЖДУ ім. І. Франка
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/17224/1/%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%88%D0%BA%D0%BE_2_%D0%9D%D1%96%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
Андрушко, А. (2015) Екомаркетинг як спосіб підвищення конкурентоспроможності підприємства. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 41-43.