Підготовка майбутніх педагогів до формування художньо-естетичних умінь дітей
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/17264/
|
|
Title |
Підготовка майбутніх педагогів до формування художньо-естетичних умінь дітей
|
|
Creator |
Колесник, Н. Є.
|
|
Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
Description |
У статті розкрито особливості підготовки майбутніх педагогів до формування художньо-естетичних умінь дітей. Проаналізовано психолого-педагогічну літературу з проблеми підготовки майбутніх педагогів дошкільних закладів освіти. Розкрито сутність базових понять дослідження "професійна підготовка", "підготовка до формування художньо-естетичних умінь дітей", "готовність до формування художньо-естетичних умінь дітей". Визначено, що якість підготовки майбутніх педагогів до формування художньо-естетичних умінь дітей забезпечується змістом навчання та обраною технологією. Охарактеризовано інформаційно-теоретичний, лабораторно-практичний, процесуально-діяльнісний, аналітико-корективний та самостійно-творчий етапи технології підготовки майбутніх педагогів до формування художньо-естетичних умінь дітей. Представлено нетрадиційні техніки теорії розв’язання винахідницьких завдань та розвитку творчої уяви дошкільників, які вирішують завдання сенсорних еталонів форми, величини, кольору; розвивають дотикові відчуття, дрібну моторику рук, естетичні смаки дітей дошкільного віку на всіх вікових етапах. Охарактеризовано сутність інтегративного підходу підготовки майбутніх педагогів ДНЗ до формування художньо-естетичних умінь дітей дошкільного віку. Виявлено показники художньо-естетичних умінь дітей у процесі підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів
|
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/17264/1/16.pdf
Колесник, Н. Є. (2015) Підготовка майбутніх педагогів до формування художньо-естетичних умінь дітей. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77). pp. 90-95. ISSN 2076-6173 |
|