Запис Детальніше

Критеріально-показникова характеристика рівнів сформованості міжкультурної толерантності студентів коледжів в процесі вивчення іноземної мови

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/17275/
 
Title Критеріально-показникова характеристика рівнів сформованості міжкультурної толерантності студентів коледжів в процесі вивчення іноземної мови
 
Creator Барбелко, Н. С.
 
Subject L Education (General)
 
Description У статті представлено рівні сформованості міжкультурної толерантності, критерії та
показники. На основі аналізу науково-педагогічної літератури з’ясовано, що міжкультурна
толерантність складається з певних взаємопов’язаних компонентів, зокрема, таких як:
когнітивний, мотиваційно-стимулюючий, емоційно-оціночний, комунікативно-діяльнісний,
особистісно-рефлексивний. В якості критеріїв виділено: пізнавальний, аксіологічний, афективний,
поведінковий, особистісний. Відповідно до критеріїв сформованості міжкультурної толерантності
встановлено рівні (високий, середній, низький) та показники.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/17275/1/23.pdf
Барбелко, Н. С. (2015) Критеріально-показникова характеристика рівнів сформованості міжкультурної толерантності студентів коледжів в процесі вивчення іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77). pp. 131-136. ISSN 2076-6173