Запис Детальніше

Соціально-етичний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/17404/
 
Title Соціально-етичний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства
 
Creator Вікарчук, О. І.
 
Subject H Social Sciences (General)
 
Description Метою використання соціально-етичного маркетингу(соціально-відповідального маркетингу) є поєднання інтересів виробників, споживачів і суспільства в цілому. Соціально-етичний маркетинг має в основі такі важливі та поширені поняття як етика, маркетинг, соціум. Етика виступає як система норм та правил поведінки людини або групи людей. Соціум становить собою соціальну сферу життя суспільства.
 
Publisher ЖФ КІБІТ
 
Date 2015
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/17404/1/%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%88%D0%BA%D0%BE_%D0%90._%D0%A1.__%D0%92%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%87%D1%83%D0%BA_%D0%9E._%D0%98.pdf
Вікарчук, О. І. (2015) Соціально-етичний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи. pp. 22-24.