Соціально-етичний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/17404/
|
|
Title |
Соціально-етичний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства
|
|
Creator |
Вікарчук, О. І.
|
|
Subject |
H Social Sciences (General)
|
|
Description |
Метою використання соціально-етичного маркетингу(соціально-відповідального маркетингу) є поєднання інтересів виробників, споживачів і суспільства в цілому. Соціально-етичний маркетинг має в основі такі важливі та поширені поняття як етика, маркетинг, соціум. Етика виступає як система норм та правил поведінки людини або групи людей. Соціум становить собою соціальну сферу життя суспільства.
|
|
Publisher |
ЖФ КІБІТ
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/17404/1/%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%88%D0%BA%D0%BE_%D0%90._%D0%A1.__%D0%92%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%87%D1%83%D0%BA_%D0%9E._%D0%98.pdf
Вікарчук, О. І. (2015) Соціально-етичний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи. pp. 22-24. |
|