Основні тенденції розвитку маркетингу в освітній сфері
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/17406/
|
|
Title |
Основні тенденції розвитку маркетингу в освітній сфері
|
|
Creator |
Пойта, І. О.
|
|
Subject |
H Social Sciences (General)
|
|
Description |
Ключова роль у економіці сьогодення відводиться кваліфікованим працівникам, що мають високий освітній та творчий потенціал. У першу чергу це пов’язано з тим, що відбулося зменшення часового розриву в зміні технологій та підготовки кадрів для них.
|
|
Publisher |
ЖФ КІБІТ
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/17406/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%9F%D0%BE%D0%B9%D1%82%D0%B0.pdf
Пойта, І. О. (2015) Основні тенденції розвитку маркетингу в освітній сфері. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи.. pp. 76-78. |
|