Запис Детальніше

Маркетингові інновації, основні чинники конкурентоспроможності підприємства

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/17407/
 
Title Маркетингові інновації, основні чинники конкурентоспроможності підприємства
 
Creator Вікарчук, О. І.
 
Subject H Social Sciences (General)
 
Description Успіх роботи підприємств часто залежить від змін, що відбуваються на тих ринках, з якими немає безпосереднього контакту. Необхідними стають використання різних форм входження на нові ринки, диференціація стратегій, що застосовуються, прийняття організаційно-правових норм інноваційного маркетингу.
 
Publisher ЖФ КІБІТ
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/17407/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%92%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%87%D1%83%D0%BA.pdf
Вікарчук, О. І. (2015) Маркетингові інновації, основні чинники конкурентоспроможності підприємства. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи. pp. 20-22.