Реалізація диференційованого навчання на заннятях англійської мови в дошкільних навчальних закладах
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/17507/
|
|
Title |
Реалізація диференційованого навчання на заннятях англійської мови в дошкільних навчальних закладах
|
|
Creator |
Гуманкова, О. С.
|
|
Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
Description |
Статтю присвячено проблемі реалізації диференційованого навчання на заняттях англійської мови у дошкільних навчальних закладах. Визначено диференціацію на основі врахування психофізіологічних особливостей дітей як найбільш перспективну у контексті оптимізації та підвищення ефективності навчання дошкільників англійської мови. Розглянуто особливості реалізації диференційованого навчання на основі врахування репрезентативних систем дітей: аудіальної, візуальної, кінетичної. Наведено типологічні характеристики дітей із різними домінуючими репрезентативними системами та конкретизовано шляхи їх активізації на заняттях англійської мови. Запропоновано практичні аспекти інтеграції диференційованого навчання у методичні етапи формування англомовної лексичної компетентності дошкільників.
|
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/17507/1/20.pdf
Гуманкова, О. С. (2015) Реалізація диференційованого навчання на заннятях англійської мови в дошкільних навчальних закладах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). pp. 97-101. ISSN 2076-6173 |
|