Структура готовності майбутнього вчителя математики до інноваційно-дослідницької діяльності
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/17536/
|
|
Title |
Структура готовності майбутнього вчителя математики до інноваційно-дослідницької діяльності
|
|
Creator |
Мосіюк, О. О.
|
|
Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
Description |
У статті розглянуто питання структури готовності майбутнього вчителя математики до інноваційно-дослідницької діяльності. Проаналізовано різні підходи до визначення терміну "готовність" у психолого-педагогічних науках, запропоновано означення поняття "готовність майбутнього учителя математики до інноваційно-дослідницької діяльності". Обґрунтовано структуру такої готовності як органічного об’єднання таких компонентів, як: мотиваційного, особистісно-вольового, операційного і рефлексивного. Подано їх характеристику. Запропоновано подальші напрями досліджень
|
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/17536/1/41.pdf
Мосіюк, О. О. (2015) Структура готовності майбутнього вчителя математики до інноваційно-дослідницької діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). pp. 219-224. ISSN 2076-6173 |
|