Трансформація педагогічних поглядів на проблему реалізації диференційованого підходу у навчанні у XX – XXI століттях
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/17600/
|
|
Title |
Трансформація педагогічних поглядів на проблему реалізації диференційованого підходу у навчанні у XX – XXI століттях
|
|
Creator |
Гуманкова, О. С.
|
|
Subject |
LA History of education
|
|
Description |
Статтю присвячено проблемі розвитку ідей диференційованого підходу у навчанні в історії педагогічної науки. Визначено основні історичні етапи становлення ідей диференційованого навчання. Детально розглянуто етап виділення диференційованого підходу в самостійну науково-педагогічну проблему. Конкретизовано шляхи реалізації підходу у різних країнах, представлено авторські технології диференційованого навчання, що набували поширення у різні роки ХХ – ХХІ століть, виділено психологічні особливості учнівського контингенту, які підлягали врахуванню у контексті реалізації підходу, окреслено зовнішні та внутрішні форми диференціації, які реалізуються в освітніх системах у наш час. Представлено зміну педагогічних поглядів щодо реалізації підходу від фрагментарного впровадження у практику навчання на початку ХХ століття до визнання його важливою умовою гуманізації освітнього середовища у ХХІ столітті.
|
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
en
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/17600/1/18.pdf
Гуманкова, О. С. (2015) Трансформація педагогічних поглядів на проблему реалізації диференційованого підходу у навчанні у XX – XXI століттях. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79). pp. 81-86. ISSN 2076-6173 |
|