Запис Детальніше

Методика навчання префіксальних дієслів давньогрецької мови, семантика яких мотивується / не мотивується семами префікса та кореня

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/17620/
 
Title Методика навчання префіксальних дієслів давньогрецької мови, семантика яких мотивується / не мотивується семами префікса та кореня
 
Creator Чеп’якова, І. Ю.
 
Subject LB Theory and practice of education
 
Description У статті описано етапи методики навчання префіксальних дієслів давньогрецької мови, семантика яких мотивується семами префікса та кореня або не мотивується ними. Розкрито актуальність моделі навчання похідних дієслів семантично вивідних та не мотивованих значенням префікса. Встановлено, що навчання похідних дієслів із таким характером впливу афікса на твірну основу спрямоване на формування потенціального та пасивного словника студента-класика. Розроблено систему вправ для організації навчання префіксальних дієслів давньогрецької мови
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/17620/1/33.pdf
Чеп’якова, І. Ю. (2015) Методика навчання префіксальних дієслів давньогрецької мови, семантика яких мотивується / не мотивується семами префікса та кореня. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79). pp. 158-162. ISSN 2076-6173