Оцінка якості надання послуг в мережах стільникового зв’язку у світі
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/17702/
|
|
Title |
Оцінка якості надання послуг в мережах стільникового зв’язку у світі
|
|
Creator |
Бреславський, В. О.
|
|
Subject |
Q Science (General)
|
|
Description |
У статті з’ясовано, що якість послуг зв'язку є тим фактором, який впливає на рівень конкурентоспроможності серед операторів зв'язку. Єдині показники якості надання послуг зв’язку будуть використовуватися як операторами зв’язку, так й представниками офіційної влади, фізичними та юридичними особами. Варто розробити систему показників якості послуг з урахуванням світових стандартів та досвіду міжнародних організацій, проте, передусім, варто опиратись на нормативну базу діючого законодавства. У статті наведено нормативні документи та міжнародні стандарти, які використовуються в основі створення високоякісної та гнучкої системи перевірки якості послуг системи стільникового зв’язку.
|
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/17702/1/53.pdf
Бреславський, В. О. (2015) Оцінка якості надання послуг в мережах стільникового зв’язку у світі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79). pp. 264-271. ISSN 2076-6173 |
|