Запис Детальніше

Зміст та напрями аудіювання як виду мовленнєвої діяльності в початковій ланці освіти

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/17711/
 
Title Зміст та напрями аудіювання як виду мовленнєвої діяльності в початковій ланці освіти
 
Creator Чупріна, О. В.
 
Subject PA Classical philology
 
Description Важливим завданням сучасної початкової школи є формування мовленнєвої особистості молодшого школяра. З огляду на значущість цього завдання у Державному стандарті початкової загальної освіти та навчальній програмі з української мови для 1 – 4 класів визначено основною змістовою лінією – мовленнєву, яка передбачає розвиток усного і писемного мовлення учнів, їхнє вміння користуватися мовою як засобом спілкування, пізнання, впливу.
 
Publisher ЖДУ ім. І. Франка
 
Date 2015-04-23
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/17711/1/15%20%D0%A7%D1%83%D0%BF%D1%80%D1%96%D0%BD%D0%B0%20%281%29.pdf
Чупріна, О. В. (2015) Зміст та напрями аудіювання як виду мовленнєвої діяльності в початковій ланці освіти. Актуальні проблеми формування риторичної особистості вчителя в україномовному просторі: збірник наукових праць (за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції 23 квітня 2015 р.) / За ред. проф. К. Я. Климової.. pp. 143-146.