Засоби реалізації стратегій впливу в американському комерційному журнальному рекламному дискурсі
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/17896/
|
|
Title |
Засоби реалізації стратегій впливу в американському комерційному журнальному рекламному дискурсі
|
|
Creator |
Романюк, С. К.
|
|
Subject |
P Philology. Linguistics
|
|
Description |
У статті розглянуто особливості функціонування вербальних та невербальних засобів реалізації стратегій впливу на свідомість і підсвідомість адресата в американському комерційному журнальному рекламному дискурсі. Матеріалом дослідження є рекламні тексти американського журналу ″The New Yorker″ за 1925-2010 рр. Застосовано системно-функціональний, контекстуальний та семантико-стилістичний методи дослідження. Визначено, що у процесі розвитку американського комерційного журнального рекламного дискурсу виникають нові стратегії впливу на споживача, які реалізуються за допомогою різноманітних вербальних та невербальних засобів, котрі слугують вирішальним чинником у досягненні комунікативно-прагматичної мети досліджуваного дискурсу.
|
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/17896/1/38.pdf
Романюк, С. К. (2015) Засоби реалізації стратегій впливу в американському комерційному журнальному рекламному дискурсі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (80). pp. 182-185. ISSN 2076-6173 |
|