Запис Детальніше

Формування професійного мислення майбутніх учителів фізичної культури засобами педагогічних ситуацій

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/17966/
 
Title Формування професійного мислення майбутніх учителів
фізичної культури засобами педагогічних ситуацій
 
Creator Печко, О. М.
 
Subject LB Theory and practice of education
 
Description Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням
проблеми формування професійного мислення майбутніх учителів фізичної
культури засобами педагогічних ситуацій. Проаналізовано сутність і
взаємозв’язок базових понять дослідження; розглянуто специфіку й особливості
професійного мислення вчителя фізичної культури; виокремлено та
охарактеризовано критеріальні характеристики досліджуваного феномену.
Визначено методи і засоби формування професійного мислення вчителів
фізичної культури. Розглянуто та систематизовано педагогічні основи
використання специфічних педагогічних ситуацій у процесі підготовки
фахівців визначеного профілю.
Теоретично обґрунтовано, розроблено й експериментально перевірено
ефективність авторської технології формування професійного мислення
майбутніх учителів фізичної культури засобами специфічних педагогічних
ситуацій. Доведено, що її поетапна реалізація забезпечує позитивні зміни у
рівнях сформованості (критичний, допустимий, достатній, оптимальний)
професійного мислення. Розроблено відповідне навчально-методичне
забезпечення, що сприяє підвищенню якості підготовки майбутніх учителів
фізичної культури.
 
Publisher Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/17966/1/aref.%20%D0%9F%D0%B5%D1%87%D0%BA%D0%BE%20%D0%90.%D0%9D..pdf
Печко, О. М. (2015) Формування професійного мислення майбутніх учителів фізичної культури засобами педагогічних ситуацій. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.