Запис Детальніше

Ко-брендинг у рекламі міст

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/17971/
 
Title Ко-брендинг у рекламі міст
 
Creator Білюк, І. Л.
 
Subject P Philology. Linguistics
 
Description Ко-брендинг як інструмент додаткової реклами міст сприяє їхньому ефективному просуванню в комунікативному середовищі. Використання візуальних елементів у поєднанні з дейктичними знаками, простими синтаксичними конструкціями максимально спрощує процес сприйняття рекламних повідомлень, яким притаманна прагматична поліфункціональність.
 
Publisher Житомир: Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/17971/1/%D0%91%D1%96%D0%BB%D1%8E%D0%BA.pdf
Білюк, І. Л. (2015) Ко-брендинг у рекламі міст. "Сучасні лінгвістичні студії ХХІ століття" Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної заочної конференції. pp. 5-9.