Ко-брендинг у рекламі міст
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/17971/
|
|
Title |
Ко-брендинг у рекламі міст
|
|
Creator |
Білюк, І. Л.
|
|
Subject |
P Philology. Linguistics
|
|
Description |
Ко-брендинг як інструмент додаткової реклами міст сприяє їхньому ефективному просуванню в комунікативному середовищі. Використання візуальних елементів у поєднанні з дейктичними знаками, простими синтаксичними конструкціями максимально спрощує процес сприйняття рекламних повідомлень, яким притаманна прагматична поліфункціональність.
|
|
Publisher |
Житомир: Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/17971/1/%D0%91%D1%96%D0%BB%D1%8E%D0%BA.pdf
Білюк, І. Л. (2015) Ко-брендинг у рекламі міст. "Сучасні лінгвістичні студії ХХІ століття" Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної заочної конференції. pp. 5-9. |
|