Запис Детальніше

Вплив маркетингу на повсякденне життя людей

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/18248/
 
Title Вплив маркетингу на повсякденне життя людей
 
Creator Свінціцький, В.
 
Subject H Social Sciences (General)
 
Description В наш час ефективний маркетинг став не просто інструментом, яким організації можуть забезпечити підвищення обсягів реалізації продукції, він став фактором успіху організації в конкурентній боротьбі за споживача на ринку. Тому переважна більшість підприємств, пізнаючи переваги застосування маркетингу в процесі виробництва та просуванні товару, впроваджують концепцію маркетингу.
 
Publisher ЖДУ ім. І. Франка
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/18248/1/%D1%81%D0%B2%D1%96%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9.pdf
Свінціцький, В. (2015) Вплив маркетингу на повсякденне життя людей. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 85-87.