Суть і розвиток сарафанного маркетингу
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/18249/
|
|
Title |
Суть і розвиток сарафанного маркетингу
|
|
Creator |
Андрійчук, М.
|
|
Subject |
H Social Sciences (General)
|
|
Description |
Сарафанному радіо довіряють не лише завдяки правильній роботі маркетологів, які формулюють вивірені інформаційні повідомлення, але, в основному, завдяки тому, що його джерелами є довірені особи – друзі, родичі, знайомі, колеги… Компанія або бренд починає «говорити» вустами найближчого оточення споживача, непомітно та не усвідомлено схиляючи його на свій бік. Людей, які активно розповідають про бренд, діляться враженнями та порадами щодо користування продуктами чи послугами, називають «агентами сарафанного маркетингу»
|
|
Publisher |
ЖДУ ім. І. Франка
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/18249/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8__%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D1%87%D1%83%D0%BA_2.pdf
Андрійчук, М. (2015) Суть і розвиток сарафанного маркетингу. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 38-41. |
|