ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ BLUETOOTH–МАРКЕТИНГУ ТА ПЕРЕШКОДИ НА ШЛЯХУ ЙОГО РОЗВИТКУ
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/18311/
|
|
| Title |
ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ BLUETOOTH–МАРКЕТИНГУ ТА ПЕРЕШКОДИ НА ШЛЯХУ ЙОГО РОЗВИТКУ
|
|
| Creator |
Тищук, О.
|
|
| Subject |
H Social Sciences (General)
|
|
| Description |
Традиційні технології мобільного маркетингу, такі як, наприклад, розсилка SMS повідомлень, вже значно втратили свою актуальність, отже й ефективність. В наслідок цього, активний розвиток отримують інноваційні напрями мобільного маркетингу такі як, Bluetooth-маркетинг, пряма реклама з використанням технології глобального позиціювання тощо.
|
|
| Publisher |
ЖДУ ім. І. Франка
|
|
| Date |
2015
|
|
| Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/18311/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%A2%D0%B8%D1%89%D1%83%D0%BA_4.pdf
Тищук, О. (2015) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ BLUETOOTH–МАРКЕТИНГУ ТА ПЕРЕШКОДИ НА ШЛЯХУ ЙОГО РОЗВИТКУ. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 147-149. |
|