ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТОРГОВОЇ МАРКИ
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/18312/
|
|
| Title |
ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТОРГОВОЇ МАРКИ
|
|
| Creator |
Харчук, Д.
|
|
| Subject |
H Social Sciences (General)
|
|
| Description |
Процвітання підприємства забезпечується швидким залученням і утриманням споживачів своїми інноваційними високоякісними товарами, розширенням і зміцненням ринкових позицій, рівнем прийнятних цін. Роль торгової марки являється універсальною як для торгівлі товарами широкого вжитку, так і для промислових ринків, венчурних підприємств та постачальників послуг.
|
|
| Publisher |
ЖДУ ім. І. Франка
|
|
| Date |
2015
|
|
| Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/18312/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%A5%D0%B0%D1%80%D1%87%D1%83%D0%BA1.pdf
Харчук, Д. (2015) ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТОРГОВОЇ МАРКИ. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 32-33. |
|