Запис Детальніше

ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТОРГОВОЇ МАРКИ

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/18312/
 
Title ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТОРГОВОЇ МАРКИ
 
Creator Харчук, Д.
 
Subject H Social Sciences (General)
 
Description Процвітання підприємства забезпечується швидким залученням і утриманням споживачів своїми інноваційними високоякісними товарами, розширенням і зміцненням ринкових позицій, рівнем прийнятних цін. Роль торгової марки являється універсальною як для торгівлі товарами широкого вжитку, так і для промислових ринків, венчурних підприємств та постачальників послуг.
 
Publisher ЖДУ ім. І. Франка
 
Date 2015
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/18312/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%A5%D0%B0%D1%80%D1%87%D1%83%D0%BA1.pdf
Харчук, Д. (2015) ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТОРГОВОЇ МАРКИ. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 32-33.