Запис Детальніше

УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/18313/
 
Title УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
 
Creator Шанскова, А.
 
Subject H Social Sciences (General)
 
Description Організаційна структура управління маркетингом (ОСУ маркетингу) – сукупність підрозділів підприємства (фірми), в яких приймаються управлінські рішення щодо координації маркетингової діяльності задля забезпечення ефективності бізнесу й досягнення цілей фірми (організації).
 
Publisher ЖДУ ім. І. Франка
 
Date 2015
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/18313/1/%D0%A8%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0__2.pdf
Шанскова, А. (2015) УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 90-92.