Запис Детальніше

Концепція та порівняльний аналіз підходів до визначення здібностей суб’єктів навчання в існуючих інформаційно освітянських технологіях

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концепція та порівняльний аналіз підходів до визначення здібностей суб’єктів навчання в існуючих інформаційно освітянських технологіях
 
Creator Бабіч, В.І.
Діденко, П.П.
 
Subject Освітні та навчальні аспекти програмування
 
Description Проаналізовано існуючі системи для обліку та прогнозування здібностей у рамках загальноосвітньої школи та вузу,
проаналізовано існуючі системи для прогнозування здібностей при фаховому спрямуванні в рамках професійно-орієнтаційної
роботи, а також запропоновано концепцію нового підходу для управління учбовим процесом та визначення здібностей.
In given clause existing systems for the account and forecasting of abilities within the limits of a comprehensive school and high school are
analysed, existing systems for forecasting abilities are analysed at a professional direction within the limits of professional - orientatsionnoj
works, and also the concept of the new approach for management of educational process and definitions of abilities is offered
 
Date 2008-08-22T14:29:18Z
2008-08-22T14:29:18Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Концепція та порівняльний аналіз підходів до визначення здібностей суб’єктів навчання в існуючих інформаційно освітянських технологіях / В.І. Бабіч, П.П. Діденко // Проблеми програмування. — 2006. — N 2-3. — С. 466-474. — Бібліогр.: 13 назв. — укр.
1727-4907
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/1554
378:004
 
Language uk
 
Publisher Інститут програмних систем НАН України