Концепція та порівняльний аналіз підходів до визначення здібностей суб’єктів навчання в існуючих інформаційно освітянських технологіях
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Концепція та порівняльний аналіз підходів до визначення здібностей суб’єктів навчання в існуючих інформаційно освітянських технологіях
|
|
Creator |
Бабіч, В.І.
Діденко, П.П. |
|
Subject |
Освітні та навчальні аспекти програмування
|
|
Description |
Проаналізовано існуючі системи для обліку та прогнозування здібностей у рамках загальноосвітньої школи та вузу, проаналізовано існуючі системи для прогнозування здібностей при фаховому спрямуванні в рамках професійно-орієнтаційної роботи, а також запропоновано концепцію нового підходу для управління учбовим процесом та визначення здібностей. In given clause existing systems for the account and forecasting of abilities within the limits of a comprehensive school and high school are analysed, existing systems for forecasting abilities are analysed at a professional direction within the limits of professional - orientatsionnoj works, and also the concept of the new approach for management of educational process and definitions of abilities is offered |
|
Date |
2008-08-22T14:29:18Z
2008-08-22T14:29:18Z 2006 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Концепція та порівняльний аналіз підходів до визначення здібностей суб’єктів навчання в існуючих інформаційно освітянських технологіях / В.І. Бабіч, П.П. Діденко // Проблеми програмування. — 2006. — N 2-3. — С. 466-474. — Бібліогр.: 13 назв. — укр.
1727-4907 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/1554 378:004 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Інститут програмних систем НАН України
|
|