Запис Детальніше

Аналітична модель функціонування call-центру

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналітична модель функціонування call-центру
 
Creator Коба, О.В.
Пустова, С.В.
 
Subject Математика
 
Description An analytical model of the call center operation is developed as a retrial queueing system M/M/c with abandons. The main characteristics of an effective call center operation are defined, and some graphical dependences and numerical characteristics are given.
 
Date 2008-08-28T10:32:31Z
2008-08-28T10:32:31Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Аналітична модель функціонування call-центру / О.В. Коба, С.В. Пустова // Доп. НАН України. — 2007. — N 2. — С. 17-25. — Бібліогр.: 7 назв. — укp.
1025-6415
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/1602
519.872
 
Language uk
 
Publisher "Доповіді НАН України"