Аналітична модель функціонування call-центру
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аналітична модель функціонування call-центру
|
|
Creator |
Коба, О.В.
Пустова, С.В. |
|
Subject |
Математика
|
|
Description |
An analytical model of the call center operation is developed as a retrial queueing system M/M/c with abandons. The main characteristics of an effective call center operation are defined, and some graphical dependences and numerical characteristics are given.
|
|
Date |
2008-08-28T10:32:31Z
2008-08-28T10:32:31Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Аналітична модель функціонування call-центру / О.В. Коба, С.В. Пустова // Доп. НАН України. — 2007. — N 2. — С. 17-25. — Бібліогр.: 7 назв. — укp.
1025-6415 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/1602 519.872 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
"Доповіді НАН України"
|
|