Запис Детальніше

Підгрунтя інноваційного розвитку (Проблеми і перспективи взаємодії академічної науки й освіти)

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Підгрунтя інноваційного розвитку (Проблеми і перспективи взаємодії академічної науки й освіти)
 
Creator Амоша, О.
Землянкін, А.
Моісеєв, Г.
 
Subject Пріоритети
 
Description Пропонується новий підхід до питання вдосконалення
взаємодії науки й освіти шляхом створення моделі та
кої інтеграцї, яка базується на принципах спеціалізації
та кооперації цих видів діяльності. З одного боку, слід
розмежувати ролі викладача і вченого, а з другого —
організувати їхню співпрацю в об’єднаних академіч
них науково освітніх чи освітньо наукових комплек
сах асоціативного типу.
The authors propose a new approach to the issue of
improvement of science and education interaction by means
of integration model creation based on specialization and
cooperation principles of these activities. On the one hand
it’s necessary to distinguish the role of a teacher and a
scientist, on the other hand – to arrange their interaction
in the joint academic associative type scientific educational
or educational scientific complexes.
 
Date 2008-09-15T08:23:01Z
2008-09-15T08:23:01Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Підгрунтя інноваційного розвитку (Проблеми і перспективи взаємодії академічної науки й освіти) / О. Амоша, А. Землянкін, Г. Моісеєв // Вісн. НАН України. — 2006. — N 10. — С. 3-16. — Бібліогр.: 21 назв. — укр.
0372-6436
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2169
 
Language uk
 
Publisher Видавничий дім "Академперіодика" НАН України