Теоретическое обоснование маркетинговой деятельности при предоставлении коммунальных услуг
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретическое обоснование маркетинговой деятельности при предоставлении коммунальных услуг
|
|
Creator |
Бражникова, Л.Н.
|
|
Subject |
Соціально-економічні аспекти промислової політики
|
|
Description |
Проаналізовано характерні ознаки житлово-комунальних послуг. Розкрито сутність концепції маркетингу й окреслено тенденції розвитку маркетингово орієнтованого підходу до вдосконалення діяльності підприємств ЖКГ. ---------- Проанализированы характерные признаки жилищно-коммунальных услуг. Раскрыта сущность концепции маркетинга и очерчены тенденции развития маркетингово ориентированного подхода к совершенствованию деятельности предприятий ЖКХ. ---------- The article analyzes distinctive features of public utilities. The essence of marketing concept is described, and trends in development of a market-oriented approach to improvement of public utility enterprises operation are outlined. ---------- |
|
Date |
2008-11-26T16:14:25Z
2008-11-26T16:14:25Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Теоретическое обоснование маркетинговой деятельности при предоставлении коммунальных услуг / Л.Н. Бражникова // Економіка пром-сті. — 2008. — № 2. — С. 165-171. — Бібліогр.: 5 назв. — рос.
1562-109Х http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2569 |
|
Language |
ru
|
|
Publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України
|
|