Ефективність використання марочного капіталу
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ефективність використання марочного капіталу
|
|
Creator |
Кендюхов, О.В.
|
|
Subject |
Економічні аспекти промислового виробництва
|
|
Description |
Визначено сутність поняття "марочний капітал"; розкрито зміст бенчмаркінгу як методу оцінки ефективності управління; розроблено методику оцінки ефективності управління марочним капіталом на основі концепції бенчмаркінгу. ---------- Определена сущность понятия «марочный капитал»; раскрыто содержание бенчмаркинга как метода оценки эффективности управления; разработана методика оценки эффективности управления марочным капиталом на основе концепции бенчмаркинга. -------- The essence of the notion "brand capital" is defined; conception of the benchmarking as a method of estimation of management efficiency is presented; the technique for estimation of efficiency of management of the brand capital on the basis of conception of benchmarking is developed. -------- |
|
Date |
2008-12-18T14:55:32Z
2008-12-18T14:55:32Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ефективність використання марочного капіталу / О.В. Кендюхов // Економіка пром-сті. — 2008. — № 3. — С. 96-103. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.
1562-109Х http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2619 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України
|
|