Запис Детальніше

Три фактора успеха крупного бизнеса Украины на международном рынке

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Три фактора успеха крупного бизнеса Украины на международном рынке
 
Creator Саламатина, Л.Н.
 
Subject Проблеми сучасної економіки
 
Description Досліджено три фактори успіху національного бізнесу на міжнародному ринку: людський, виробництва і фактор ринку. Роглянуто складові вартості циклу експлуатації виробів, які впливають на його конкурентоспроможність і вибір клієнтів на міжнародному ринку.
----------
Представлены три фактора успеха большого бизнеса Украины на международном рынке: человеческий, производства и фактор рынка. Рассмотрены составные стоимости цикла эксплуатации изделий, которые влияют на егконкурентоспособность и выбор клиентов на международном рынке.
----------
Three factors of success of large business of Ukraine on the international market are presented. They are: human factor, production factor and market factor. The component parts of the cost of explotation cycle for product are considered. They affect the product competitiveness and the choice of clients on the international market.
-----------
 
Date 2009-02-17T11:15:59Z
2009-02-17T11:15:59Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Три фактора успеха крупного бизнеса Украины на международном рынке / Л.Н. Саламатина // Економіка пром-сті. — 2007. — № 2. — С. 64-68. — Бібліогр.: 4 назв. — рос.
1562-109Х
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2738
 
Language ru
 
Publisher Інститут економіки промисловості НАН України