Запис Детальніше

Особливості банківського маркетингу в Україні

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості банківського маркетингу в Україні
 
Creator Капралов, Р.О.
 
Subject Фінанси промисловості
 
Description Досліджено організаційно-економічні проблеми маркетингової діяльності українських банків в умовах становлення ринкового механізму, проаналізовано сутність і визначено стратегії маркетингової діяльності банків, обґрунтовано напрями підвищення ефективності маркетингової діяльності.
----------
Исследованы организационно-экономические проблемы маркетинговой деятельности украинских банков в условиях становления рыночного механизма, проанализирована сущность и определены стратегии маркетинговой деятельности банков, обоснованы направления повышения эффективности маркетинговой деятельности.
----------
Organizational and economic problems concerning marketing activity of Ukrainian banks under shaping market machanism are investigated. The essence is analyzed and strategies of marketing activity of banks are defined, as well as the ways are motivated to raise the efficiency of the marketing activity.
----------
 
Date 2009-02-13T14:57:53Z
2009-02-13T14:57:53Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Особливості банківського маркетингу в Україні / Р.О. Капралов // Економіка пром-сті. — 2007. — № 2. — С. 181-186. — Бібліогр.: 7 назв. — укp.
1562-109Х
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2705
 
Language uk
 
Publisher Інститут економіки промисловості НАН України