Особливості банківського маркетингу в Україні
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості банківського маркетингу в Україні
|
|
Creator |
Капралов, Р.О.
|
|
Subject |
Фінанси промисловості
|
|
Description |
Досліджено організаційно-економічні проблеми маркетингової діяльності українських банків в умовах становлення ринкового механізму, проаналізовано сутність і визначено стратегії маркетингової діяльності банків, обґрунтовано напрями підвищення ефективності маркетингової діяльності. ---------- Исследованы организационно-экономические проблемы маркетинговой деятельности украинских банков в условиях становления рыночного механизма, проанализирована сущность и определены стратегии маркетинговой деятельности банков, обоснованы направления повышения эффективности маркетинговой деятельности. ---------- Organizational and economic problems concerning marketing activity of Ukrainian banks under shaping market machanism are investigated. The essence is analyzed and strategies of marketing activity of banks are defined, as well as the ways are motivated to raise the efficiency of the marketing activity. ---------- |
|
Date |
2009-02-13T14:57:53Z
2009-02-13T14:57:53Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Особливості банківського маркетингу в Україні / Р.О. Капралов // Економіка пром-сті. — 2007. — № 2. — С. 181-186. — Бібліогр.: 7 назв. — укp.
1562-109Х http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2705 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України
|
|