Місце та роль PR у бізнес-комунікаціях
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Місце та роль PR у бізнес-комунікаціях
|
|
Creator |
Ягельська, К.Ю.
|
|
Subject |
НТП та організація виробництва
|
|
Description |
Розглянуто різні підходи до відокремлення та визначення складових елементів бізнес-комунікацій; виділено та згруповано основні характерні ознаки відокремлюваних елементів; запропоновано диференціювати такі поняття, як пабліситі та пропаганда. ---------- Рассмотрены разные подходы к обособлению и определению составных элементов бизнес-коммуникаций; выделены и сгруппированы основные характерные признаки отделяемых элементов; предложено дифференцировать такие понятия, как паблисити и пропаганда. ---------- Various approaches to separation and determination of component elements of business communications are considered; main specific signs of separatable elements are distinguished and groupped; such notions as publicity and propaganda are offered to be differentiated. ----------- |
|
Date |
2009-02-13T15:08:01Z
2009-02-13T15:08:01Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Місце та роль PR у бізнес-комункаціях / К.Ю. Ягельська // Економіка пром-сті. — 2007. — № 3. — С. 115-120. — Бібліогр.: 15 назв. — укp.
1562-109Х http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2716 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України
|
|