Запис Детальніше

Місце та роль PR у бізнес-комунікаціях

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Місце та роль PR у бізнес-комунікаціях
 
Creator Ягельська, К.Ю.
 
Subject НТП та організація виробництва
 
Description Розглянуто різні підходи до відокремлення та визначення складових елементів бізнес-комунікацій; виділено та згруповано основні характерні ознаки відокремлюваних елементів; запропоновано диференціювати такі поняття, як пабліситі та пропаганда.
----------
Рассмотрены разные подходы к обособлению и определению составных элементов бизнес-коммуникаций; выделены и сгруппированы основные характерные признаки отделяемых элементов; предложено дифференцировать такие понятия, как паблисити и пропаганда.
----------
Various approaches to separation and determination of component elements of business communications are considered; main specific signs of separatable elements are distinguished and groupped; such notions as publicity and propaganda are offered to be differentiated.
-----------
 
Date 2009-02-13T15:08:01Z
2009-02-13T15:08:01Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Місце та роль PR у бізнес-комункаціях / К.Ю. Ягельська // Економіка пром-сті. — 2007. — № 3. — С. 115-120. — Бібліогр.: 15 назв. — укp.
1562-109Х
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2716
 
Language uk
 
Publisher Інститут економіки промисловості НАН України