Запис Детальніше

Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу
 
Creator Кендюхов, О.В.
 
Subject НТП та організація виробництва
 
Description Проаналізовано можливості використання математичних методів прийняття управлінських рішень у брендингу, визначено особливості та умови їх використання.
----------
Проанализированы возможности использования математических методов принятия управленческих решений в брендинге, определены особенности и условия их применения.
----------
The possibilities of using mathematical methods for administrative decisions making in branding are analysed, the features and conditions for their application are determined.
----------
 
Date 2009-02-27T13:56:31Z
2009-02-27T13:56:31Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу / О.В. Кендюхов // Економіка пром-сті. — 2006. — № 2. — С. 115-123. — Бібліогр.: 10 назв. — укp.
1562-109Х
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2800
 
Language uk
 
Publisher Інститут економіки промисловості НАН України