Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу
|
|
Creator |
Кендюхов, О.В.
|
|
Subject |
НТП та організація виробництва
|
|
Description |
Проаналізовано можливості використання математичних методів прийняття управлінських рішень у брендингу, визначено особливості та умови їх використання. ---------- Проанализированы возможности использования математических методов принятия управленческих решений в брендинге, определены особенности и условия их применения. ---------- The possibilities of using mathematical methods for administrative decisions making in branding are analysed, the features and conditions for their application are determined. ---------- |
|
Date |
2009-02-27T13:56:31Z
2009-02-27T13:56:31Z 2006 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу / О.В. Кендюхов // Економіка пром-сті. — 2006. — № 2. — С. 115-123. — Бібліогр.: 10 назв. — укp.
1562-109Х http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2800 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України
|
|