Запис Детальніше

Синергетичний ефект маркетингової стратегії диверсифікації в умовах сезонного характеру виробництва

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Синергетичний ефект маркетингової стратегії диверсифікації в умовах сезонного характеру виробництва
 
Creator Ляшенко, В.І.
Ляшенко, С.В.
 
Subject НТП та організація виробництва
 
Description Здійснено спробу обґрунтувати ефективність використання джерел для ефекту синергії при міжгалузевій диверсифікації промислових підприємств. Проаналізовано існуючі джерела синергетичного ефекту на основі досвіду вітчизняних компаній та запропоновано матричний метод аналізу використання цих джерел.
----------
Сделана попытка обосновать эффективность использования источников для получения эффекта синергии при межотраслевой диверсификации промышленных предприятий. Проанализированы существующие источники синергетического эффекта на основе опыта отечественных компаний и предложен матричный метод анализа использования этих источников.
----------
An attempt is made to ground efficiency of the use of sources for reception of the synergy effect during inter-branch diversification of industrial enterprises. The existent sources of synergistic effect are analyzed on the basis of experience of domestic companies, and the matrix method of analysis of the use of these sources is offered.
----------
 
Date 2009-03-25T12:22:31Z
2009-03-25T12:22:31Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Синергетичний ефект маркетингової стратегії диверсифікації в умовах сезонного характеру виробництва / В.І. Ляшенко, С.В. Ляшенко // Економіка пром-сті. — 2008. — № 4. — С. 114-121. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.
1562-109Х
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2821
 
Language uk
 
Publisher Інститут економіки промисловості НАН України