Развитие экологического маркетинга в решении проблем старопромышленного региона
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Развитие экологического маркетинга в решении проблем старопромышленного региона
|
|
Creator |
Дубницкий, В.И.
Ищенко, А.А. Тимарцев, А.Ю. |
|
Subject |
Навколишнє середовище, раціональне природокористування
|
|
Description |
Розглянуто специфіку екологічної стійкості старопромислового регіону як чинника якості життя. Визначено цілі екологічного маркетингу в умовах великого промислового міста. ---------- Рассмотрена специфика экологической устойчивости старопромышленного региона как фактора качества жизни. Определены цели экологического маркетинга в условиях крупного промышленного города. ----------- Specific character of ecological sustainability of an old industrial region is considered as a factor of life quality. Goals of ecological marketing in a large industrial city have been defined. ---------- |
|
Date |
2009-03-31T12:38:57Z
2009-03-31T12:38:57Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Развитие экологического маркетинга в решении проблем старопромышленного региона / В.И. Дубницкий, А.А. Ищенко, А.Ю. Тимарцев // Економіка пром-сті. — 2008. — № 4. — С. 182-188. — Бібліогр.: 4 назв. — рос.
1562-109Х http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2830 |
|
Language |
ru
|
|
Publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України
|
|