Запис Детальніше

Оцінка позиціонування підприємств на автомобільному ринку

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінка позиціонування підприємств на автомобільному ринку
 
Creator Веримейчик, О.Ф.
 
Subject Економічні аспекти промислового виробництва
 
Description Розглянуто переваги і недоліки різних підходів до оцінки позиціонування підприємств на автомобільному ринку. На основі виконаного аналізу запропоновано для оцінки позицій підприємств та його продукції адаптовану систему CAMEL, яка передбачає рейтингування. Для одержання рейтингової оцінки використано гнучкий обчислювальний алгоритм, який реалізує можливості математичної моделі порівняльної оцінки виробничо-господарської діяльності підприємства і має широку апробацію на практиці.
----------
Рассмотрены преимущества и недостатки разных подходов к оценке позиционирования предприятий на автомобильном рынке. На основе выполненного анализа предложена для оценки позиций предприятий и его продукции адаптированная система CAMEL, которая предусматривает рейтингование. Для получения рейтинговой оценки используется гибкий вычислительный алгоритм, который реализуевозможности математической модели сравнительной оценки производственно-хозяйственной деятельности предприятия и имеет широкую апробацию на практике.
----------
Advantages and drawbacks of different approaches to estimation of enterprises positioninon the car market are considered. On the basis of conducted analysis, the adapted system CAMEL to estimate the enterprises position and their products is offered that provides for rating. To obtain the rating estimation, a flexible calculating algorithm is used that realizes possibilities of a mathematical model as for a comparative estimation of the enterprise’s production-economic activity, it is widely approved in practice.
---------
 
Date 2009-05-22T13:53:28Z
2009-05-22T13:53:28Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Оцінка позиціонування підприємств на автомобільному ринку / О.Ф. Веримейчик // Економіка пром-сті. — 2006. — № 3. — С. 180-185. — Бібліогр.: 5 назв. — укp.
1562-109Х
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2945
 
Language uk
 
Publisher Інститут економіки промисловості НАН України