Визначення та аналіз факторів, що впливають на ефективність маркетингової стратегії в брендингу
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Визначення та аналіз факторів, що впливають на ефективність маркетингової стратегії в брендингу
|
|
Creator |
Димитрова, С.М.
|
|
Subject |
НТП та організація виробництва
|
|
Description |
Розглянуто основні зовнішні та внутрішні фактори, що впливають на ефективність маркетингової стратегії в брендингу, виявлено основні напрями їх дії, визначено ключові параметри аналізу цих факторів. ------- Рассмотрены основные внешние и внутренние факторы, которые влияют на эффективность маркетинговой стратегии в брендинге, выявлены основные направления их действия, определены ключевые параметры анализа этих факторов. ---------- Main external and interal factors that have influence on efficiency of the marketing strategy in branding are considered, main directions of their effect are revealed and key parameters for the analysis of these factors are defined. ---------- |
|
Date |
2009-05-29T12:13:20Z
2009-05-29T12:13:20Z 2006 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Визначення та аналіз факторів, що впливають на ефективність маркетингової стратегії у брендингу / С.М. Димитрова // Економіка пром-сті. — 2006. — № 4. — С. 109-114. — Бібліогр.: 11 назв. — укp.
1562-109Х http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2964 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України
|
|