Запис Детальніше

Визначення та аналіз факторів, що впливають на ефективність маркетингової стратегії в брендингу

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Визначення та аналіз факторів, що впливають на ефективність маркетингової стратегії в брендингу
 
Creator Димитрова, С.М.
 
Subject НТП та організація виробництва
 
Description Розглянуто основні зовнішні та внутрішні фактори, що впливають на ефективність маркетингової стратегії в брендингу, виявлено основні напрями їх дії, визначено ключові параметри аналізу цих факторів.
-------
Рассмотрены основные внешние и внутренние факторы, которые влияют на эффективность маркетинговой стратегии в брендинге, выявлены основные направления их действия, определены ключевые параметры анализа этих факторов.
----------
Main external and interal factors that have influence on efficiency of the marketing strategy in branding are considered, main directions of their effect are revealed and key parameters for the analysis of these factors are defined.
----------
 
Date 2009-05-29T12:13:20Z
2009-05-29T12:13:20Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Визначення та аналіз факторів, що впливають на ефективність маркетингової стратегії у брендингу / С.М. Димитрова // Економіка пром-сті. — 2006. — № 4. — С. 109-114. — Бібліогр.: 11 назв. — укp.
1562-109Х
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2964
 
Language uk
 
Publisher Інститут економіки промисловості НАН України