Запис Детальніше

Особенности создания корпорации «ТЯЖМАШ»

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особенности создания корпорации «ТЯЖМАШ»
 
Creator Саломатина, Л.Н.
Горчаков, В.Ю.
 
Description Показано, що великі компанії важкого машинобудування України на внутрішньому та зовнішньому ринках ведуть жорстоку конкурентну боротьбу між собою. З метою завойювання певного сегмента зовнішнього ринку, забезпечення конкуренції великим міжнародним компаніям запропоновано створити велику корпорацію «ВАЖМАШ», яка об’єднувала б підприємства, що спеціалізуються у галузі вагонобудування, металургійного та вугільного машинобудування. Запропоновано методичні підходи щодо створення корпорації «ВАЖМАШ».
Показано, что крупные компании тяжелого машиностроения Украины на внутреннем и внешнем рынках ведут жесткую конкурентную борьбу между собой. В целях завоевания определенного сегмента внешнего рынка, обеспечения конкуренции крупным международным компаниям предложено создать крупную корпорацию «ТЯЖМАШ», которая объединила бы предприятия, специализирующиеся в области вагоностроения, металлургического и угольного машиностроения. Предложены методические подходы к созданию корпорации «ТЯЖМАШ».
It is shown that large heavy engineering companies are engaged in the competitive struggle with each other on domestic and foreign markets. The large corporation “TYAZHMASH” is offered to be created in order to win a certain segment on the foreign market and to provide the competition among large international companies. It would unite enterprises specialized in the sphere of carriage-building, metallurgical engineering, mining engineering. Methodical approaches to establishment of this corporation are offered.
----------
 
Date 2009-06-25T10:59:07Z
2009-06-25T10:59:07Z
2005
 
Type Article
 
Identifier Особенности создания корпорации "Тяжмаш" / Л.Н. Саломатіна, В.Ю. Горчаков // Економіка пром-сті. — 2005. — № 5. — С. 56-61. — рос.
1562-109Х
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/3109
 
Language ru
 
Publisher Інститут економіки промисловості НАН України