Методические аспекты рыночных сетей: проблемы сетевых подходов взаимодействия в промышленном маркетинге
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методические аспекты рыночных сетей: проблемы сетевых подходов взаимодействия в промышленном маркетинге
|
|
Creator |
Маковецкий, С.А.
|
|
Subject |
Інвестиційні та інноваційні процеси
|
|
Description |
Обґрунтовано різницю між теорією та практикою в рамках ринкових мереж промислового маркетингу. Визначено складну природу взаємодії та взаємовідносин в умовах мереж промислового ринку. Ключові слова: промисловий маркетинг, мережні підходи, відносини, методичні аспекти. ---------- Обоснована разница между теорией и практикой в рамках рыночных сетей промышленного маркетинга. Определена сложная природа взаимодействия и взаимоотношений в условиях сетей промышленного рынка. Ключевые слова: промышленный маркетинг, сетевые подходы, взаимоотношения, методические аспекты. ---------- Difference between the theory and practice within the framework of market networks in the industrial marketing is grounded. An attempt was made to obtain better understanding of a complicated nature of interactions and interrelations in the networks of the industrial market. Key words: industrial marketing, net approaches, interrelations, methodical aspects. ---------- |
|
Date |
2009-10-15T14:52:51Z
2009-10-15T14:52:51Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Методические аспекты рыночных сетей: проблемы сетевых подходов взаимодействия в промышленном маркетинге / С.А. Маковецкий // Економіка пром-сті. — 2009. — № 2. — С. 106-112. — Бібліогр.: 7 назв. — рос.
1562-109Х http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/4331 |
|
Language |
ru
|
|
Publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України
|
|