Гносеологічні можливості публіцистики як історичного та історіографічного джерела (на прикладі освітньої публіцистики 1920-х - початку 1930-х рр.)
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Гносеологічні можливості публіцистики як історичного та історіографічного джерела (на прикладі освітньої публіцистики 1920-х - початку 1930-х рр.)
|
|
Creator |
Парфіненко, А.Ю.
|
|
Subject |
Методологія, історіографія, джерелознавство
|
|
Description |
У статті розглядаються пізнавальні можливості публіцистики як історичного та історіографічного джерела. Аналізується, що саме слід розуміти під публіцистикою як такою, висвітлюється розуміння публіцистики у джерелознавстві та літературознавстві, визначаються її пізнавальні можливості як джерела з урахуванням літературознавчого доробку. За допомогою категорії когнітивної лінгвістики «образ» на прикладі освітньої публіцистики 1920-х – початку 1930-х років продемонстровано історіографічний потенціал останньої.
The article considers the educational potential of political essays as a historical and historiographical source. The author analyzes what exactly should be understood under the political essay as it is, the understanding of the political essay in source and literature studies is explained, its educational potential as a source together with literary work is determined. With the help of the cognitive linguistic concept of «image» by example of the educational political essays of the 1920s – early 1930s the historiographical potential of educational political essays is shown. |
|
Date |
2010-01-13T15:56:58Z
2010-01-13T15:56:58Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гносеологічні можливості публіцистики як історичного та історіографічного джерела (на прикладі освітньої публіцистики 1920-х - початку 1930-х рр.) / А.Ю. Парфіненко // Укр. іст. журн. — 2009. — № 5. — С. 178-185. — Бібліогр.: 30 назв. — укр.
0130-5247 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/5242 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Інститут історії України НАН України
|
|