Запис Детальніше

Концептуальні засади створення маркетингової стратегії розвитку іноземного туризму в регіонах України

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концептуальні засади створення маркетингової стратегії розвитку іноземного туризму в регіонах України
 
Creator Пурська, І.С.
 
Subject Наукові повідомлення
 
Description Обґрунтовано необхідність створення загальнодержавної маркетингової стратегії розвитку іноземного туризму в регіонах України та визначено сучасний стан розвитку в’їзного туризму в країні. Детально проаналізовано основні проблеми, які стримують розвиток даного напряму туризму в регіонах країни, серед яких особливу увагу приділено таким проблемним питанням, як недостатній розвиток матеріально-технічної, транспортної та інформаційної інфраструктури вітчизняного туристичного бізнесу. На основі проведеного аналізу запропоновано альтернативний варіант маркетингової стратегії розвитку іноземного туризму в регіонах України з одночасним урахуванням досвіду організації туристичної діяльності за кордоном. Також особлива увага приділяється зарубіжному досвіду та практиці стимулювання іноземного туризму у ХХІ ст.
Обоснована необходимость создания общегосударственной маркетинговой стратегии развития иностранного туризма в регионах Украины и определено современное состояние развития въездного туризма в стране. Подробно проанализированы основные проблемы, сдерживающие развитие данного направления туризма в регионах страны, особое внимание уделено таким проблемным вопросам, как недостаточное развитие материально-технической, транспортной и информационной инфраструктуры отечественного туристического бизнеса. На основе проведенного анализа предложен альтернативный вариант маркетинговой стратегии развития иностранного туризма в регионах Украины с одновременным учетом опыта организации туристической деятельности за границей. Также особое внимание уделяется зарубежному опыту и практике стимулирования иностранного туризма в ХХІ ст.
The necessity of creation of national marketing strategy of development of foreign tourism has been substantiated for the regions of Ukraine and modern development of entrance tourism state has been determined in the country. Basic problems, retentive development of this direction of tourism in the regions of the country, have been analysed in detail, a special attention is paid to such problem questions, as insufficient development of material and technical, transport and informative infrastructure of domestic tourist business. On the basis of the conducted analysis the alternative variant of marketing strategy of development of foreign tourism has been offered in the regions of Ukraine with the simultaneous account of experience of organization of tourist activity abroad. Also a special attention is paid to foreign experience and practice of stimulation of foreign tourism in the ХХІ century.
 
Date 2010-01-22T12:19:39Z
2010-01-22T12:19:39Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Концептуальні засади створення маркетингової стратегії розвитку іноземного туризму в регіонах України / І.С. Пурська // Регіон. економіка. — 2008. — № 4. — С. 200-207. — Бібліогр.: 17 назв. — укр.
1562-0905
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/5482
338.48:339.138:332.1(477)
 
Language uk
 
Publisher Інститут регіональних досліджень НАН України