Вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності
|
|
Creator |
Кульчицька, В.А.
|
|
Subject |
Наукові повідомлення
|
|
Description |
Розглядаються процеси концентрації друкованих засобів масової інформації. Аналізується вплив даних процесів на ефективність рекламної діяльності друкованих ЗМІ. Визначаються критерії ефективності рекламної діяльності.
Рассматриваются процессы концентрации печатных средств массовой информации. Анализируется влияние данных процессов на эффективность рекламной деятельности печатных СМИ. Определяются критерии эффективности рекламной деятельности. The processes of concentration of printing mass media are examined in the article. Influence of the given processes on efficiency of publicity activity of printing mass media is analyzed. The criteria of efficiency of promotion are determined. |
|
Date |
2010-01-22T12:21:32Z
2010-01-22T12:21:32Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності / В.А. Кульчицька // Регіон. економіка. — 2008. — № 4. — С. 228-236. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.
1562-0905 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/5486 659.113.7 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Інститут регіональних досліджень НАН України
|
|