Запис Детальніше

Вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності
 
Creator Кульчицька, В.А.
 
Subject Наукові повідомлення
 
Description Розглядаються процеси концентрації друкованих засобів масової інформації. Аналізується вплив даних процесів на ефективність рекламної діяльності друкованих ЗМІ. Визначаються критерії ефективності рекламної діяльності.
Рассматриваются процессы концентрации печатных средств массовой информации. Анализируется влияние данных процессов на эффективность рекламной деятельности печатных СМИ. Определяются критерии эффективности рекламной деятельности.
The processes of concentration of printing mass media are examined in the article. Influence of the given processes on efficiency of publicity activity of printing mass media is analyzed. The criteria of efficiency of promotion are determined.
 
Date 2010-01-22T12:21:32Z
2010-01-22T12:21:32Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності / В.А. Кульчицька // Регіон. економіка. — 2008. — № 4. — С. 228-236. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.
1562-0905
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/5486
659.113.7
 
Language uk
 
Publisher Інститут регіональних досліджень НАН України