Метод слияния таксономий учебных компетенций для поиска оптимального маршрута обучения
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Метод слияния таксономий учебных компетенций для поиска оптимального маршрута обучения
|
|
Creator |
Данилова, О.В.
|
|
Subject |
Модели и методы развития систем электронного обучения
|
|
Description |
Рассмотрены аспекты применения компетентного подхода при профессиональном обучении. Введено понятие ключевой компетенции как набора взаимосвязанных навыков, технологий и умений, уникальных для каждой организации. Структура и взаимосвязи ключевых компетенций описаны направленными деревьями – таксономиями. Предложен метод слияния таксономий компетенций, используемый для поиска оптимального маршрута обучения с помощью анализа иерархий.
Розглянуто аспекти застосування компетентного підходу при професійному навчанні. Введено поняття ключової компетенції як набору взаємопов'язаних навичок, технологій та умінь, що є унікальними для кожної організації. Структура та взаємозв’язки ключових компетенцій відображені у вигляді направленого дерева – таксономії. Запропоновано метод злиття таксономій компетенцій, який використовується для пошуку оптимального маршруту навчання з допомогою аналізу ієрархій. Some aspects of using the competence-based learning are considered. A key competence is determined as a set of interconnected skills, technologies and knowledge that are described by trees-taxonomies. The taxonomy concatenation method is suggested to determine the optimal learning route using the hierarchy analysis. |
|
Date |
2010-01-26T12:50:44Z
2010-01-26T12:50:44Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Метод слияния таксономий учебных компетенций для поиска оптимального маршрута обучения / О.В. Данилова // Управляющие системы и машины. — 2009. — № 2. — С. 15-22. — Бібліогр.: 18 назв. — рос.
0130-5395 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/5546 681.3: 658.56. |
|
Language |
ru
|
|
Publisher |
Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України
|
|