Запис Детальніше

Системний підхід розробки конкурентної маркетингової стратегії сільськогосподарських підприємств на внутрішньому продовольчому ринку

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Системний підхід розробки конкурентної маркетингової стратегії сільськогосподарських підприємств на внутрішньому продовольчому ринку
 
Creator Марусей, Т.В.
 
Subject Економіка АПК
 
Description Визначено системний підхід щодо розробки конкурентної маркетингової стратегії сільськогосподарських підприємств на внутрішньому продовольчому ринку. Сформульовано основні завдання, які потрібно вирішувати в роздрібній торгівлі для збільшення обсягів продажу продовольчої продукції. Обгрунтовано необхідність інструментів політики використання для виробників продовольчих товарів і торговців.
Systems approach is certain in relation to development of competition marketing strategy of agricultural enterprises at the internal food market. The basic tasks are formulated which are needed to decide in the retail business for the increase of volumes of sale of food products. Обгрунтовано It is led to necessity of instruments of policy of the use for the producers of food stuffs and merchants.
 
Date 2010-02-09T13:16:07Z
2010-02-09T13:16:07Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Системний підхід розробки конкурентної маркетингової стратегії сільськогосподарських підприємств на внутрішньому продовольчому ринку / Т.В. Марусей // Агросвіт. — 2009. — № 3. — С. 43-46. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.
ХХХХ-0002
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/5879
339.13: 338.
 
Language uk
 
Publisher Рада по вивченню продуктивних сил України НАН України