Рекламна діяльність в системі маркетингу основне призначення сучасної реклами в умовах ринкових відносин
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Рекламна діяльність в системі маркетингу основне призначення сучасної реклами в умовах ринкових відносин
|
|
Creator |
Філіна, А.П.
|
|
Subject |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
|
|
Description |
Реклама, явище досить чуже для нашої економіки років десять тому, сьогодні впевнено закріплює за собою місце у соціально-економічному житті, ще не зміцненої української держави. Сьогодні ми вже звикли до того, що реклама періодично з'являється на екранах телевізорів, сторінках преси. Реклама має давню та цікаву історію. До питань теорії та практики реклами зверталися спеціалісти різних країн світу. Створена велика бібліотека наукових та популярних робіт з реклами, особливо в США.
|
|
Date |
2010-03-15T14:19:11Z
2010-03-15T14:19:11Z 2004 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Рекламна діяльність в системі маркетингу основне призначення сучасної реклами в умовах ринкових відносин / А.П. Філіна // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 51. — С. 65-73. — Бібліогр.: 24 назв. — укp.
1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/6724 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
|
|