Запис Детальніше

Рекламна діяльність в системі маркетингу основне призначення сучасної реклами в умовах ринкових відносин

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Рекламна діяльність в системі маркетингу основне призначення сучасної реклами в умовах ринкових відносин
 
Creator Філіна, А.П.
 
Subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
 
Description Реклама, явище досить чуже для нашої економіки років десять тому, сьогодні впевнено закріплює за собою місце у соціально-економічному житті, ще не зміцненої української держави. Сьогодні ми вже звикли до того, що реклама періодично з'являється на екранах телевізорів, сторінках преси. Реклама має давню та цікаву історію. До питань теорії та практики реклами зверталися спеціалісти різних країн світу. Створена велика бібліотека наукових та популярних робіт з реклами, особливо в США.
 
Date 2010-03-15T14:19:11Z
2010-03-15T14:19:11Z
2004
 
Type Article
 
Identifier Рекламна діяльність в системі маркетингу основне призначення сучасної реклами в умовах ринкових відносин / А.П. Філіна // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 51. — С. 65-73. — Бібліогр.: 24 назв. — укp.
1562-0808
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/6724
 
Language uk
 
Publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України