Запис Детальніше

Основні ідеї концепції «шість сигм» та їх вплив на задоволеність споживача та конкурентоспроможність виробника

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основні ідеї концепції «шість сигм» та їх вплив на задоволеність споживача та конкурентоспроможність виробника
 
Creator Бондаренко, С.М.
Федоренко, Н.Є.
 
Subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
 
Date 2010-03-22T13:45:43Z
2010-03-22T13:45:43Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Основні ідеї концепції «шість сигм» та їх вплив на задоволеність споживача та конкурентоспроможність виробника / С.М. Бондаренко, Н.Є. Федоренко // Культура народов Причерноморья. — 2009. — № 162. — С. 44-45. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.
1562-0808
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/7016
 
Language uk
 
Publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України