Основні ідеї концепції «шість сигм» та їх вплив на задоволеність споживача та конкурентоспроможність виробника
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Основні ідеї концепції «шість сигм» та їх вплив на задоволеність споживача та конкурентоспроможність виробника
|
|
Creator |
Бондаренко, С.М.
Федоренко, Н.Є. |
|
Subject |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
|
|
Date |
2010-03-22T13:45:43Z
2010-03-22T13:45:43Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Основні ідеї концепції «шість сигм» та їх вплив на задоволеність споживача та конкурентоспроможність виробника / С.М. Бондаренко, Н.Є. Федоренко // Культура народов Причерноморья. — 2009. — № 162. — С. 44-45. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.
1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/7016 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
|
|