Оценивание тестовых заданий разных типов и определение их уровня сложности
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оценивание тестовых заданий разных типов и определение их уровня сложности
|
|
Creator |
Бондаренко, М.Ф.
Семенец, В.В. Белоус, Н.В. Куцевич, И.В. Белоус, И.А. |
|
Subject |
Обучающие и экспертные системы
|
|
Description |
В статье описывается технология оценивания тестовых заданий, а также распределение заданий разных типов по уровням сложности на основе результатов предварительного тестирования. При распределении тестовых заданий по уровням сложности предлагается использовать интегрированную функциональную модель, позволяющую применять разные способы распределения тестовых заданий, включенных в тест, в зависимости от их типов. У статті розглядається технологія оцінювання тестових завдань, а також розподілення завдань різних типів за рівнями складності на основі результатів попереднього тестування. При розподіленні тестових завдань за рівнями складності запропоновано використовувати інтегровану функціональну модель, яка дозволяє використовувати різноманітні способи розподілення тестових завдань, які було включено до тесту, залежно від їх типів. The paper is devoted to the test items marking technology and distribution of different types items on complexity levels on the basis of preliminary testing results. At distribution of test items on complexity levels it is offered to use the integrated functional model which allows to apply different ways of the test items distribution included in the test. |
|
Date |
2010-05-14T09:30:37Z
2010-05-14T09:30:37Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Оценивание тестовых заданий разных типов и определение их уровня сложности / М.Ф. Бондаренко, В.В. Семенец, Н.В. Белоус, И.В. Куцевич, И.А. Белоус // Штучний інтелект. — 2009. — № 4. — С. 322-329. — Бібліогр.: 7 назв. — рос.
1561-5359 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/8190 519.854:004.8 |
|
Language |
ru
|
|
Publisher |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
|
|