Запис Детальніше

Иccледование компьютерных графических методов построения 3D сечений Пуанкаре

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Иccледование компьютерных графических методов построения 3D сечений Пуанкаре
 
Creator Ручкин, К.А.
 
Subject Прикладные интеллектуальные системы
 
Description В работе продолжены начатые в [1-4] исследования компьютерных графических методов и инструментов,
позволяющих проводить компьютерные исследования нелинейных динамических систем. Основное
внимание уделено проблемам построения 3-мерных компьютерных сцен, предназначенных для отображения
сечений Пуанкаре, и способам их управления. Для этого в работе подробно проанализированы современные
объектно-ориентированные платформы, предназначенные для построения графических движков, а также
современные средства управления трехмерными графическими сценами – виртуальными джойстиками.
Результаты исследований легли в основу разрабатываемой интерактивной компьютерной системы [2].
У роботі продовжені розпочаті в [1-4] дослідження комп’ютерних графічних методів та інструментів,
що дозволяють проводити комп’ютерні дослідження нелінійних динамічних систем. Основна увага
приділена проблемам побудови 3-вимірних комп’ютерних сцен, призначених для відображення
перетинів Пуанкаре, та способам їхнього керування. Для цього в роботі докладно проаналізовані
сучасні об’єктно-орієнтовані платформи, призначені для побудови графічних движків, а також сучасні
засоби керування тривимірними графічними сценами – віртуальними джойстиками. Результати дослі-
джень лягли в основу розроблюваної інтерактивної комп’ютерної системи [2].
In the work are continued started in [1-4] researches of computer graphic methods and the tools, allowing to
carry out computer researches of nonlinear dynamic systems. The basic attention is given to problems of
construction of 3-measured computer stages intended for display of Poincare sections and ways of their
controling. For this purpose in the work modern object-oriented platforms intended for construction of
graphic cursors, and also modern control facilities of three-dimensional graphic stages – virtual joysticks are
in detail analysed. The results of researches from the basic of developed interactive computer system [2].
 
Date 2010-05-13T09:03:34Z
2010-05-13T09:03:34Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Иccледование компьютерных графических методов построения 3D сечений Пуанкаре / К.А. Ручкин // Штучний інтелект. — 2009. — № 4. — С. 441-447. — Бібліогр.: 11 назв. — рос.
1561-5359
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/8142
004.4, 004.08
 
Language ru
 
Publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України