Иccледование компьютерных графических методов построения 3D сечений Пуанкаре
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Иccледование компьютерных графических методов построения 3D сечений Пуанкаре
|
|
Creator |
Ручкин, К.А.
|
|
Subject |
Прикладные интеллектуальные системы
|
|
Description |
В работе продолжены начатые в [1-4] исследования компьютерных графических методов и инструментов, позволяющих проводить компьютерные исследования нелинейных динамических систем. Основное внимание уделено проблемам построения 3-мерных компьютерных сцен, предназначенных для отображения сечений Пуанкаре, и способам их управления. Для этого в работе подробно проанализированы современные объектно-ориентированные платформы, предназначенные для построения графических движков, а также современные средства управления трехмерными графическими сценами – виртуальными джойстиками. Результаты исследований легли в основу разрабатываемой интерактивной компьютерной системы [2]. У роботі продовжені розпочаті в [1-4] дослідження комп’ютерних графічних методів та інструментів, що дозволяють проводити комп’ютерні дослідження нелінійних динамічних систем. Основна увага приділена проблемам побудови 3-вимірних комп’ютерних сцен, призначених для відображення перетинів Пуанкаре, та способам їхнього керування. Для цього в роботі докладно проаналізовані сучасні об’єктно-орієнтовані платформи, призначені для побудови графічних движків, а також сучасні засоби керування тривимірними графічними сценами – віртуальними джойстиками. Результати дослі- джень лягли в основу розроблюваної інтерактивної комп’ютерної системи [2]. In the work are continued started in [1-4] researches of computer graphic methods and the tools, allowing to carry out computer researches of nonlinear dynamic systems. The basic attention is given to problems of construction of 3-measured computer stages intended for display of Poincare sections and ways of their controling. For this purpose in the work modern object-oriented platforms intended for construction of graphic cursors, and also modern control facilities of three-dimensional graphic stages – virtual joysticks are in detail analysed. The results of researches from the basic of developed interactive computer system [2]. |
|
Date |
2010-05-13T09:03:34Z
2010-05-13T09:03:34Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Иccледование компьютерных графических методов построения 3D сечений Пуанкаре / К.А. Ручкин // Штучний інтелект. — 2009. — № 4. — С. 441-447. — Бібліогр.: 11 назв. — рос.
1561-5359 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/8142 004.4, 004.08 |
|
Language |
ru
|
|
Publisher |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
|
|