Запис Детальніше

Політичний маркетинговий аналіз як метод дослідження політичних процесів

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Політичний маркетинговий аналіз як метод дослідження політичних процесів
 
Creator Шубін, С.
 
Subject Проблеми методології
 
Description У статті висвітлюється роль політичного маркетингового аналізу як ефективного методу дослідження сучасних політичних процесів. Наголошується на потребі актуалізації вивчення чинників політичної дії.
 
Date 2010-06-18T15:04:47Z
2010-06-18T15:04:47Z
2005
 
Type Article
 
Identifier Політичний маркетинговий аналіз як метод дослідження політичних процесів / С. Шубін // Політ. менеджмент — 2005. — № 2. — С. 127-137. — Бібліогр.: 20 назв. — укp.
2078-1873
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/8726
 
Language uk
 
Publisher Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України