Політичний маркетинговий аналіз як метод дослідження політичних процесів
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Політичний маркетинговий аналіз як метод дослідження політичних процесів
|
|
Creator |
Шубін, С.
|
|
Subject |
Проблеми методології
|
|
Description |
У статті висвітлюється роль політичного маркетингового аналізу як ефективного методу дослідження сучасних політичних процесів. Наголошується на потребі актуалізації вивчення чинників політичної дії.
|
|
Date |
2010-06-18T15:04:47Z
2010-06-18T15:04:47Z 2005 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Політичний маркетинговий аналіз як метод дослідження політичних процесів / С. Шубін // Політ. менеджмент — 2005. — № 2. — С. 127-137. — Бібліогр.: 20 назв. — укp.
2078-1873 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/8726 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
|
|