Політичний маркетинг: багатозначність поняття
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Політичний маркетинг: багатозначність поняття
|
|
Creator |
Золотухін, Е.
|
|
Subject |
Проблеми методології
|
|
Description |
Трансформаційні процеси, які відбуваються в Україні, потребують нових методів та інструментів дослідження політичної сфери. Ефективним засобом вивчення особливостей сучасного українського політикуму стає політичний маркетинг. Відтак у статті здійснюється аналіз сучасних концептуальних підходів щодо проблем політичного маркетингу, а також виокремлюються його сутнісні ознаки.
|
|
Date |
2010-07-06T09:11:30Z
2010-07-06T09:11:30Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Політичний маркетинг: багатозначність поняття / Е. Золотухін // Політичний менеджмент — 2007. — № 5. — С. 13-22. — Бібліогр.: 32 назв. — укp.
2078-1873 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9692 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
|
|