Запис Детальніше

Політичний маркетинг: багатозначність поняття

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Політичний маркетинг: багатозначність поняття
 
Creator Золотухін, Е.
 
Subject Проблеми методології
 
Description Трансформаційні процеси, які відбуваються в Україні, потребують нових методів та інструментів дослідження політичної сфери. Ефективним засобом вивчення особливостей сучасного українського політикуму стає політичний маркетинг. Відтак у статті здійснюється аналіз сучасних концептуальних підходів щодо проблем політичного маркетингу, а також виокремлюються його сутнісні ознаки.
 
Date 2010-07-06T09:11:30Z
2010-07-06T09:11:30Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Політичний маркетинг: багатозначність поняття / Е. Золотухін // Політичний менеджмент — 2007. — № 5. — С. 13-22. — Бібліогр.: 32 назв. — укp.
2078-1873
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9692
 
Language uk
 
Publisher Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України