До питання технологізації політичної діяльності в сучасній Україні
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
До питання технологізації політичної діяльності в сучасній Україні
|
|
Creator |
Акімов, Д.
|
|
Subject |
Проблеми методології
|
|
Description |
Використання в політичній діяльності маркетингового підходу, зокрема – політичного маркетингу в сучасній Україні знаменує перехід до якісно нової методології дослідження й регулювання політичних процесів. Суть цього підходу (який поки що активно використовується, на жаль, лише при організації виборчих кампаній) у ретельному вивченні політичного ринку, розробці проектів і технологій з його регулювання, реалізації маркетингових заходів, що забезпечують ефективну політичну діяльність.
|
|
Date |
2010-07-06T11:47:10Z
2010-07-06T11:47:10Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
До питання технологізації політичної діяльності в сучасній Україні / Д. Акімов // Політичний менеджмент — 2007. — № 6. — С. 37-46. — Бібліогр.: 15 назв. — укp.
2078-1873 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9726 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
|
|