Запис Детальніше

До питання технологізації політичної діяльності в сучасній Україні

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title До питання технологізації політичної діяльності в сучасній Україні
 
Creator Акімов, Д.
 
Subject Проблеми методології
 
Description Використання в політичній діяльності маркетингового підходу, зокрема – політичного маркетингу в сучасній Україні знаменує перехід до якісно нової методології дослідження й регулювання політичних процесів. Суть цього підходу (який поки що активно використовується, на жаль, лише при організації виборчих кампаній) у ретельному вивченні політичного ринку, розробці проектів і технологій з його регулювання, реалізації маркетингових заходів, що забезпечують ефективну політичну діяльність.
 
Date 2010-07-06T11:47:10Z
2010-07-06T11:47:10Z
2007
 
Type Article
 
Identifier До питання технологізації політичної діяльності в сучасній Україні / Д. Акімов // Політичний менеджмент — 2007. — № 6. — С. 37-46. — Бібліогр.: 15 назв. — укp.
2078-1873
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9726
 
Language uk
 
Publisher Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України